Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, May 18, 2011

Madu itu manis...?

Saya banyak terima sms daripada kawan saya berbau `Salleh Yakob'. Mereka kata tak kan satu pun saya tak dapat, Salleh dah nak masuk 4... Saya balas dengan selamba, kalau dia balas balik dan ada nada merendahkan saya. Saya carut!. Maksud saya carut dalam nada bergurau...


Saya tahu pasal Salleh nak kahwin kali ke 4, saya ada baca akhbar. Cuma saya tak mahu komen apa-apa buat masa ni. Cuma saya kagum. Kagum sangat-sangat kepada ke tiga-tiga isterinya. Mengenai lelaki yang nak kahwin ramai saya tak kagum mana, berlambak.


Jan: Mengapa saya terheret dalam isu ini?

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home