Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, May 31, 2011

Allah Muhamad `pecah'...



Buat pertama kalinya dalam hidup saya, saya `beli' Allah Muhamad. Saya nak gantung kat dinding rumah saya di Kuantan.
Sebenarnya satu pun design yang ada tidak dapat menambat hati saya. Kebanyakannya berserabut penuh dengan kerawang dan warna-warni. Saya nak yang simple sahaja, kalau boleh saya nak yang tertulis Allah Muhamad sahaja. Akhirnya saya beli juga walaupun coraknya bukan kesukaan hati saya.
Apabila saya balik ke rumah, apabila saya buka bungkusannya. Salah satu perengnya (frame) pecah. Saya terus sms kawan baik saya. Dia terkejut.
Jan: Dia terkejut sebab saya beli Allah Muhamad. Bukan framenya pecah, he he he.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home