Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, October 16, 2009

Kerana dia perempuan...

1. Saya memandu penuh ketakutan, memandu jauh sejauh lebih 100km...(pergi balik sejauh 200km lebih).

2. Saya memandu untuk berjumpa dengannya. Saya nak buat suprise.

3. Namun saya yang disuprisekan! Saya tidak dapat bawa dia bukan sahaja ke kedai makan berdekatan, tetapi ke mana juga.... Bukan untuk hari itu saja tapi untuk selamanya-selamanya...

4. Saya meminta-minta untuk berjumpa kerana saya datang daripada jauh...., walaupun di tepi pagar pun tak apalah...(saya kirimkan sms kepadanya...)

5. Dulu saya selalu berangan apabila saya sudah berani bawa kereta ke Kuantan, pertamanya saya akan ambik dia pergi jalan-jalan dan buat perkara yang kami suka. Makan. Juga tengok barang-barang mahal kat kedai yang kami tak mampu beli.

6.Tetapi tiada yang kekal, semua akan berubah akan hilang...

7. Namun begitu selamat berbahagia....terima kasih kerana pernah menemani hidup ini, menjadi sebahagian daripada diri ini.

8. Sepanjang memandu di sepanjang perjalanan balik ke Muadzam, hati saya terusik.

Jan: Ada sesuatu yang hilang tak akan berganti....

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home