Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, September 24, 2008

SELAMAT HARI RAYA...


Jankaulu:


Selamat menyambut hari raya diucapkan kepada pengunjung blog ini. Blog ini mungkin kurang aktif untuk beberapa waktu sempena aktiviti menyambut raya di kampung.





Akan bercuti mulai hari jumaat 26hb dan balik kampung pada 27hb, dah lima tahun tak balik beraya di kampung...harap-harap raya ni paling seronok.






Untuk makluman 26hb tu saya akan berada di East Cost mulai jam 10 pagi hingga 12 tengahari. Kepada peminat2 saya yang ingin berjumpa saya dan mengenali saya dengan lebih dekat (amboi buka kaunter ke?) boleh hadir pada waktu tersebut (2 jam sahaja).





Akhir kata semoga kalian semua dapat menyambut raya dalam suasana riang gembira, kalau lapar mintaklah pada mak kueh sepotong.


1 comment:

Eja said...

selamat hari raya..maaf jua dipohon.. moga sempena dah 5 thn x beraya di kg ni, raya kali ni akan menjanjikan raya yg plg indah dan menggembirakan...

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home