Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, May 14, 2018

Doa saya...Ramadhan 2018, 1000 mawar

Saya tidak akan sesekali berputus asa. Walaupun ia akan memakan masa sepanjang hayat saya, saya akan terus berdoa...

Saya akan gunakan sekali lagi Ramadhan ini untuk berdoa.

Hidup ini aneh...

Dulu saya berdoa bersungguh-sungguhan agar tuhan jangan pisahkan kami, sekarang saya bersungguh-sungguh pula berdoa agar tuhan tidak ketemukan kami lagi.

Hidup ini memang aneh.

Cukuplah saya menanggung beban perasaan hingga ke hari ini...





Hasil carian imej untuk qoutes about broken hearted

Tak sabar nak berada dalam kelaparan...he he he

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home