Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, May 8, 2013

Oblivion 2013


Saya ke panggung untuk melihat cerita ini. Cerita aksi, sains fikson dan fantasi. Walau bagaimanapun ianya digarap dengan kemas dan baik (macam biasalah, cerita orang putih mereka pandai melogikkan perkara yang nampak tidak logik). Filem kita sebaliknya, he he he.

Saya tidak gemar menonton cerita aksi, saya lebih terima filem yang berbentuk drama. Namun saya mahu lihat wajah Cruise yang terbaru dan saya suka melihat kemusnahan bumi (hanya dalam filem). Cruise  nampak tua dalam filem ini. Ya, umurnya meningkat sudah. Siapalah yang akan selalu nampak muda dan disayangi selamanya? Tolong jangan jawab...

Lakonan Cruise macam biasa, mungkin sebab itulah dia tidak pernah dapat anugerah yang tinggi. Namun tidak pula mengecewakan macam sesetengah pelakon filem kita. He he he.

Jan: Saya beri 2.5 bintang untuk cerita ini...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home