Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, July 18, 2011

Berita Harian Online | Lelaki disamun ketika buka pintu pagar

Berita Harian Online Lelaki disamun ketika buka pintu pagar




Masa kita sampai depan rumah, kita kena turun buka pintu pagar sebab kita tak ada gate remote, sebab kita guna pintu pagar jenis biasa. Masa inilah biasanya kita disamun/dirompak sebab mereka memang tunggu kita sebenarnya.

Memanglah kalau nak terjadi, terjadi jugak tetapi kita kenalah jugak berhati dan ambil langkah keselamatan.

Ada orang dia suruh bini dia yang turun dari kereta untuk buka pintu pagar, ada suami dia akan turun sendiri darpada kereta...

Saya tak tahulah keadah mana yang terbaik, sebab dalam kes saya saya kenalah turun sendiri... Pernah jugak saya berangan nak pasang gate yang ada remote tu. Tapi bukan atas sebab keselamatan tapi saya malas nak turun kereta...




Jan: Apa-apa pun di depan rumah kita pun dah tak selamat sebenarnya...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home