Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, February 21, 2011

Suatu petang bersama adik perempuan...




" Ina, rambut abang ni napok konservetif ke? " Saya tanya adik saya semasa saya sedang memandu. Saya memang sikat betul-betul rambut saya, saya bubuh minyak rambut. Nampak lepeh...macam skima sangat

" Ok dah tu... kita ni dah tua, tok kan nak buat fesen macam landak, kita bukan muda lagi...Dulu lain." Adik saya jawap selamba...

Saya teringat dulu masa remaja kami kerap kunjungi saloon...

Jan: krisis pertengahan usia? Part 3?

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home