Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, February 22, 2011

Lukisan tak tergantung...



Payah kan kalau tak ada orang lelaki di rumah (maksud saya lelaki lain, he he he), hendak memaku saya tidak reti. Saya bab-bab paku memaku dan mengergaji kira cemerlang gagalnya. Begitu juga pasang memasang. Pernah saya beli rak di Giant lepas tu bila balik pasang 3 bulan tidak siap-siap...masuk bulan ke 4 skeru hilang!
Bilik air saya baru sahaja bercermin. Adnan yang datang memaku dan sebagainya. Dia datang bawak alatan satu beg macam James Bong 007...
Sekarang ada beberapa keping lukisan tidak di gantung. Saya beli lukisan jualan murah sahaja. Hendak membeli yang mahal tiada saya mampu.
Saya rasa dinding rumah amat kosong. Eloklah saya gantung lukisan biar nampak menarik atau serabut sikit.
Hingga kini lukisan-lukisan tersebut masih lagi di lantai. Adnan sibuk sentiasa, terbaru dia akan bercuti ke Langkawi bersama keluarganya (kali ke 4). Mungkin apabila balik cuti nanti saya akan `desak' dia untuk gantung lukisan-lukisan ini...


Jan: Kugantungkan lukisan hatiku ke dinding, tetapi pakumu terlalu rapuh... (pulak dah...)

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home