Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, June 16, 2015

Kuliah pukul 8 hingga 10 malam dan kepak ajaib

1. Semester ini saya mempunyai dua waktu yang memerlukan saya mengajar pada waktu malam.

2. Kelas malam meletihkan sebab pada siangnya saya juga ada kuliah. 

3. Kuliah tersebut kuliah Microeconomie.

4. Hari isnin dan khamis amat memenatkan saya. Namun saya sedar kerja orang lain lebih memenatkan, malah saya harus bersyukur kerana kerja ini hanya memerlukan minda. Namun saya mengaku bila balik pukul 10 malam saya agak keletihan.

5. Kadang-kadang saya tidak balik rumah... saya duduk bekerja di pejabat sehingga pukul 8.00 dan terus ke kelas. sambil duduk saya buat kerja-kerja pengajaran. Ianya lebih efektif.

6. Sampai rumah pukul 10.00 lebih malam saya berehat dahulu sekejap, sebelum mandi.

7. Biasanya saya pasang lagu Saloma.

8. Dan pada bulan ramadhan ini saya berhajat selepas mandi mahu juga membuat kerja-kerja agama.

9. Saya tidaklah boleh liar dan culas seperti zaman muda. He he he.

10. Lewat-lewat ini saya selalu teringatkan mak saya.

11. Namun saya tiada kepak. kalau ada kepak saya akan menjunang ke kampung melihat mak. 

12. Dengan kepak itu juga saya akan putuskan kepala dia yang kejam itu.

13. Ironinya sayalah yang kejam dan di hadapkan ke mahkamah kerana membunuh. He he he.

14. Kepak perak saya itu tajam. Bila kepala terputus terus tidak terasa sakit...

15. Yang sakitnya sayalah...

Dan di dunia yang aneh ini saya akan dihadapkan ke mahkamah sebab membunuh. Sangat pelik...Sob sob sob..

Angels Men Painting Art Wings Fantasy angel wallpaper background


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home