Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, May 6, 2015

Muka saya tanpa edit: Edisi 45 tahun



Seorang kawan menghantar gambar saya sedang tersengeh depan kek. Sebenarnya kawan saya meraikan hari jadi saya dengan membelikan kolestrol yang lazat ini. 

Semasa mereka mahu pukul gambar saya, saya buat-buat mengada dengan memberi alasan tak perlulah pukul gambar sebab saya bukannya muda dan handsum lagi...

Umur selalu meningkat. jadi ia bukanlah masalah. Setakat ini saya syukur kerena tidak pernah rasa tua, saya berfikiran positif. 

Cuma saya semakin kehilangan dagu, ia tidak meruncing lagi. He he he

1 comment:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home