Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, May 20, 2014

Ke kolam ayah... 2014



1. Ayah membuat kolam ikan sebanyak sepuluh buah.


2. Balik kampong ayah ajak melawat kolam tersebut. Kolam ini masih tidak ada ikan lagi.


2. Ini gambar saya yang diedit. Belakang itu adik perempuan saya. Saya kelihatan bahagia.


 3. Adik saya cuba menutupi badannya dengan menggunakan anak-anak dan anak sedara. Saya kelihatan bahagia.


4. Emak saya menutup mukannya sebab takut debu. Emak saya risau bila ayah ke kolam. Dia bimbang ada perempuan lain di situ... He.


5. Kolam ini tepi sungai.


6. Adik perempuan saya juga ada, bawa dua anaknya.


7. Ini Sazwan. Dia suka mengekor saya.


8. Ini Aisyah, dia suka membaca seperti saya.


 9. Ini Sarah atau Eiot. Dia suka bercerita tidak henti-henti dan bersambung ada siri! Kadang-kadang empat siri, dua malam!


10. Ayah saya selalu berada di kolam.


11. Ini saya edit.

12. Ini juga.

2 comments:

Mama4Aqil said...

saya selalu teringin nak kehidupan di tepi sungai atau tepi laut..pasti hari hari kerja saya memancing.

saya tak kisah jadi legam..saya tahu bila saya senyum semua org akan tertawan.

wakakakkakakaka

Jankaulu said...

Best tinggal tepi sungai dan laut...

Bila gembira rasa sangat gembira, bila terluka rasa nak terus duduk dalam gua jea...

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home