Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, April 19, 2021

Balik kampong jengok ayah 2021

Saya diberi syarahan panjang lebar juga, namun saya faham tugas kerja beliau. Saya tidak terasa hati apatah lagi rasa nak marah. Tugas beliau memang begitu. Saya meninggalkan balai polis itu dengan rasa bersyukur.

Saya diberikan kebenaran rentas negeri, balik melawat ayah saya yang uzur. Ayah saya kena minor stroke, dan sudah dibawa ke hospital Kuala Terengganu.

Saya balik bersama kakak...balik melawat. balik pagi jumaat, balik semula ke Kuantan pagi ahad. Isnin kerja.

Cuma saya terkilan "kenapa ianya menjadi sukar berbanding sebelum ini?" Dan saya sendiri menjawab ianya kerana kes covid semakin meningkat!. He he he

Covid tidak akan pergi, ia akan ada di sekitar kita selamanya. Hanya orang yang berdisiplin sahaja akan dapat hidup...

2 comments:

Warisan Petani said...

Alhamdulillah dapat rentas negeri

Jankaulu said...

alhamdulillah...

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home