Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, February 6, 2020

Kawan saya pencurang yang lucu

Saya rasa saya tersilap cakap. Namun dua, tiga hari kemudian saya yakin saya tidak tersilap cakap. Saya yakin kawan sayalah yang tersilap langkah. Tersilap langkah dalam kehidupannya.

"Saya rasa awak kelakar, seluar dalam pun bini beli tapi ada hati nak mengorat"

Itulah kata-kata saya. Selamba saya sambar donat dan menyuapkan ke mulut saya yang tak reti nak tutup (mencara hal orang). Namun bersalahkah saya bila saya ingatkan kawan sendiri? Semasa kami berdua dan bukan di hadapan orang ramai.

Dan demi allah saya rasa dia kelakar. Cuba bayangkan semua bini tanggung tapi masih lagi mahu mengorat di belakang bini.

Namun saya tidak kisah, dua tiga hari nanti tentu dia datang berkawan semula. Orang seperti itu tidak tetap pendiriannya.

He he he.


Hasil carian imej untuk my friend is cheating on his wife should i tell her




No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home