Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, November 14, 2018

Mcdonald’s Charity Run 2018: Pahat berbunyi...





1. Di sini saya sertakan beberapa keping gambar aktiviti yang saya jalankan pada hujung minggu lepas.

2. Ia adalah aktiviti larian (bercampur jalanan, he he he) amal saya yang pertama, dan merupakan larian saya yang ketiga (dalam Terjebak: siri III).

3. Larian amal ini bersama tajaan Mc Donal dan diadakan di Teluk Cempedak.

4. Seperti biasa saya dapat berjumpa dengan kawan-kawan di majikan lama dan kawan baru.

5. Istimewanya dapat berlari depan rumah-rumah besar yang cantik. Pintu pagar mereka mungkin lebih mahal dari rumah saya. Jika saya dapat cabutan bertuah utama BSN, saya akan ubahsuai rumah saya supaya cantik sikit. He he he.

6. Istimewa kedua, dapat baju merah. Saya suka warna merah sebab itu langsir rumah saya merah (merah merong), karpet warna merah gelap, alas kaki merah, peti ais warna merah gelap, dan lain2. 

7. Saya dapati setiap gambar saya, kaki kanan saya akan ke depan secara automatik. Hal ini telah diperkatakan sebelum ini oleh beberapa kawan saya.

8. Selepas berlari saya makan nasi minyak dan pergi ke ECM beli baju. Di ECM saya makan pula Keni Roges.

9. Saya dapati ramai yang tidak dapat pingat larian kerana kehabisan. Saya rasa pelik kenapa dalam kurun ini hal sebegini boleh terjadi. Penganjur mestilah menguruskan pogram dengan baik dan profesional. Bergambar secara tersengeh dengan memegang medal adalah amat bererti bagi peserta.


10. Sekian terima kasih.










No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home