Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, February 5, 2018

Akhirnya saya hanya sekelumit dari episod hidupnya...

Saya malu untuk mengirim doa kepada kawan saya yang mahu pergi mengerjakan umrah. Sudah tiga kali dia bertanyakan hajat saya.

Saya malu untuk beritahu .... semoga Allah luputkan dia dalam ingatan saya kerana saya juga mahu hidup bahagia. Doa itu saya malu sampaikan kepada dia.

Saya hanya kirimkan doa agar emak dan ayah saya sihat selalu dan panjang umur...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home