Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, April 22, 2016

Memangkas Brazillian Ironwood

Selepas dipangkas

Saya telah mula menjalankan kerja-kerja pemangkasa pokok Brazillian Ironwood kerana ia sudah menjadi amat tinggi dan menghala ke rumah jiran.

Pokok ini jenis kayunya sangat keras, saya menggunakan kudrat yang ada menyebabkan saya letih. Saya melakukannya sendiri sebab hendak cari tukang potong, bimbang upahnya mahal. jadi sayalah tukang tersebut.

Dalam masa dua tiga tahun lagi taman saya ini akan matang...

Dengan kehidupan yang seharinya rasa sekejap sahaja  ini, setidaknya saya dapat melarikan diri ke satu tempat yang nyaman dan tenang.

Masa mula tanam...(Gambar dari fail)


Gambar dari fail

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home