Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, July 7, 2021

Kalau boleh saya mahu tampar muka saya yang hodoh ini...he he he.

Saya rindu, saya sangat rindu...

Kawan baik saya beritahu jangan menulis sebarang kelemahan diri di blog. Nanti orang akan pandang kita lemah dan serba kekurangan...

Namun kadang-kadang saya tertekan...saya amat sedih dan rindu.

Dengan menulis, ia dapat tenangkan ombak di dada.

Saya mengaku saya lemah...

Kalau boleh saya tidak mahu jadi lelaki yang luar biasa, saya mahu jadi lelaki biasa yang dalam satu hari boleh banyak kali jatuh cinta, jatuh hati dan jatuh sayang.

Saya melawan perasaan dari masa hingga masa, dari tahun ke setahun...

Kalau boleh saya mahu jadi lelaki biasa, yang bisa disembuhkan dengan masa. Namun makin lama, makin berbisa apa yang saya rasai...

Namun saya rasa bertuah kerana saya mampu kelihatan gembira, walaupun semasa menyiran pokok-pokok bunga, air mata saya menitis.

Airmata kasih yang menitis, tiada harga taranya...

 

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home