Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, April 17, 2019

Ulasan filem Shazam! (2019): Jangan putus asa dengan dunia, masih ada lagi orang yang baik!

Add caption


Saya tidak berapa minat menonton cerita adiwira. Namun beberapa cerita, saya ada menontonnya juga. saya dapati filem Superman dan Batman, tidak banyak yang sedap. Mungkin saya tidak gemar cerita adiwira.

Namun minggu lalu saya dibelanja tengok wayang oleh kawan saya. saya kagum dengannya kerana walaupun dia sudah tua, dia masih lagi suka menonton wayang. Dia hanya perlu membayar sebanyak RM8 sahaja sebagai warga tua.

Oleh kerana kawan yang belanja saya `on' sahaja walaupun cerita `shazam'. saya sudah tengok trailer filem ini. ia sama seperti filem adiwira yang lain.

Namun percayalah, ia tidak sama! Sangat menyeronokan. Ada unsur kekeluargaan, unsur jenaka, persahabatan dan `jujur'.

Sila ke panggung!.



No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home