Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, January 23, 2019

cintamu musik dihatiku...



1. Saya suka musik.

2. Musik memberi kebebasan perasaan, tidak kira kita siapa...kita boleh memilih musik yang kita suka.

3. Saya suka kebanyakan musik yang ada, cuma kurang music yang terlalu bising.

4. Music seolah pemberi tenaga, sebab itu saya beli pembesar suara Sony yang bagus.

5. Saya suka suara yang boleh bawa saya pergi jauh ke tempat lain pada waktu yang lain.

6 Bila ada music, bertambah indah bila ada suara.

7. Music adalah magik.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home