Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, September 19, 2017

Tulislah yang baik-baik...

Seorang sahabat saya memberitahu, saya harus menulis yang baik-baik dalam blog saya. Katanya supaya orang boleh ambil ikhtibar dari penulisan saya.

"Insyallah" Kata saya pendek.

Sekarang saya kurang menulis kerana saya tengah siapkan satu projek peribadi yang boleh dikatakan besar juga. Ianya tidak ada sakut-paut dengan kerjaya saya. Ia hanya untuk kepuasan peribadi. Dan ia memakan banyak masa saya.

Saya tetap menulis pada setiap hari, cuma saya tidak menulis dalam blog sekerap dulu...

Ada banyak perkara yang mahu saya tulis...

"Saya akan tulis apa yang saya rasa betul, saya tidak perlu pada persetujuan masyarakat" Kata-kata akhir untuk sahabat saya tersebut.



Image result for i love to write
Add caption

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home