Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, March 20, 2017

Pesta Buku Popular, Zenith, 2017


Akhirnya saya berjaya ke Pesta Buku POPULAR 2017 di Zenith. Sebelumnya saya tidak berjaya sebab saya terlalu awal dari tarikh pesta tersebut. he he he.

Salah satu tempat yang saya suka selain tepi pantai, kedai makan dan nurseri pokok-pokok, saya suka ke pesta buku.

Maaf Picoult sebab tak beli buku ni, yang last beli tak baca lagi...hu hu.

Saya tetap membeli buku walaupun ada lagi buku yang saya baca. Payah sangat saya nak celah masa baca buku sebab kononnya saya sibuk.

Hidup tidak membaca amat rugi...(bagi sayalah).

Pesta-pesta-pesta...

Tapi jujur cakap, sampai kini saya tak jumpa sebuah buku yang menyentuh jiwa saya, yang saya baca berulang kali...

Emmm...mungkin belum lagi.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home