Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, December 8, 2017

Pengabdi Setan (film 2017): Filem seram terbaik 2017

After dying from a strange illness that she suffered for 3 years, a mother returns home to pick up her children!


Filem seram terbaik 2017

1. Saya bernasib baik sempat menonton filem seram ini.

2. Dalam kesibukan urusan kerja dan keluarga, saya sempat ber`me time' dengan filem ini.

3. Saya berketakutan di pawagan, megamool, Kuantan.

4. Saya sangat puashati, dan ia adalah filem seram terbaik yang saya tonton sepanjang 2017 ini.

5.  Kedua terbaik adalah filem IT.

6. Orang yang terdesak dan keinginan yang tinggi akan berbuat apa sahaja. Selain membunuh manusia akan rela menjayakan lebih banyak lagi kesanggupan mereka. Demi kehendak hatinya.

7. Orang mati hidup balik adalah perkara yang paling tidak ligik di dunia ini...





No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home